Sommerhygge hos FysioDanmark Ølstykke

For at fejre sommeren og de dejlige mennesker, der kommer i huset, vil vi gerne invitere medlemmer, naboer og patienter til sommerhygge med os.
Vi serverer kolde drikke og lidt godt fra grillen tirsdag d. 9. juni kl 11-14.
Alle er velkomne! Du skal bare tilmelde dig her senest d. 4 juni, så vi har styr på forsyningerne.
På dagen kan du finde os ved husets bagindgang.
Vi glæder os til at se dig.
Kærlig hilsen
FysioDanmark Ølstykke
TILMELD DIG HER
