Loading...

Sommerhygge hos FysioDanmark Ølstykke

TILMELD DIG HER

For at fejre sommeren og de dejlige mennesker, der kommer i huset, vil vi gerne invitere medlemmer, naboer og patienter til sommerhygge med os.

Vi serverer kolde drikke og lidt godt fra grillen tirsdag d. 9. juni kl 11-14.

Alle er velkomne! Du skal bare tilmelde dig her senest d. 4 juni, så vi har styr på forsyningerne.

På dagen kan du finde os ved husets bagindgang.

Vi glæder os til at se dig.

Kærlig hilsen

FysioDanmark Ølstykke

 

TILMELD DIG HER